Wednesday, March 20, 2013

Ops Daulat - Pasukan PDRM & ATM Mahukan Tian Chua Diberi Kepada Penceroboh Sulu..!!!


Jika anda ternampak kelibat sepertimana diatas sila ambil perhatian:
PUKUL SAMPAI MAMPOS


Apakah anda sudah jelas dengan segala kenyataan Tian Chua Naib Presiden PKR sepertimana yang ditayangkan didalam video diatas? Apakah anda semua masih lagi merasakan bahawa tragedi di Lahad Datu yang telah mengorbankan prajurit kita seramai 10 orang 8 orang PDRM dan 2 ATM sebagai satu sandiwara?

Tidak ada apa lagi yang Gomo nak nyatakan melainkan memohon mana mana rakyat Malaysia yang sayangkan negara dan sanggup mempertahankan kedaulatan negara untuk KUTIP manusia bernama Tian Chua PKR ini.

Untuk apa kita tunggu lagi? Sudahlah kematian para prajurit kita dihina oleh si bangsat Tian Chua ini dan sampai sekarang tidak ada permohonan Maaf atas kebiadapan Naib Presiden  PKR ini. Tak cukup dengan itu apabila Tian Chua didakwa dimahkamah dia menyalahkan pulak sekali lagi UMNO kononya untuk membunuh karier politiknya.

Bunuh Karier Politik kata Tian Chua.... Pada Gomo kami rakyat Malaysia tidak ingin bunuh karier politik kamu tetapi kami mahu KERAT kamu Tian Chua. Lu MATI MATI MATI.....

Undian keatas Tian Chua Babi masih lagi dibuka dan anda semua boleh undi disebelah kanan Artikel ini. Gomo harap kita dapat hantar Tian Chua ke Lahad Datu Sabah dan serah kepada penceroboh Sulu secepat mungkin!!!

Psssttt... Kena ajar si babi tak sedar diri ini, jangan ingat dia ahli parlimen dia kebal!

SUMBER - PAPAGOMO



No comments:

Post a Comment